FACĂ-SE VOIA TA!

Multă vreme m-am împotrivit.
Iar mintea nu voia să înțeleagă!
Cum, adică, „Facă-se Voia Ta!”?
Eu voiam să se facă voia mea.

 

De abia mai târziu, am înțeles traducerea acestei fraze…
Am înțeles că ” Facă-se Voia Ta!” nu e în contradicție cu voia mea. Ci, …e mult, mult mai mult decât atât! E ca și când eu vedeam doar o potecă, in timp ce existau sute de autostrăzi…!!!

 

Am înțeles că, atunci când spui:”Facă-se Voia Ta!”, renunți la control, te relaxezi și îți dai voie să primești cele mai minunate daruri din lume!
E ca și când viața se transformă intr-o minunată prăjitură cu frișcă și ciocolată, pe care o savurezi cu toate simțurile: o privești, o miroși, o guști și o simți…!

 

Nu te mai agiți prin viață, crezând prin Egoul tău, că totul ține de tine, că trebuie să faci ceva ca să primești altceva, că trebuie să fii dintr-un fel sau în alt fel…

 

De fapt, realizezi că TREBUIE nu există!
Și nu mai gonești grăbit prin viață, mereu în gardă pentru ziua de mâine sau de poimâine! Pentru că îți dai seama că mâine și poimâine sunt, de fapt, un șir de AZI!!!

 

„Facă-se Voia Ta!” este, după mine, cea mai eliberatoare frază!
Oamenii apelează, in general, la ea, în momente de criză sau când sunt epuizați de mersul în galop prin propria viață!

„Facă-se Voia Ta!” e biletul spre libertate, e predarea cu încredere în brațele Divinității!

 

E…ca și când… mă aflu în avion și tot ce pot sa fac e să AM INCREDERE în pilot și SĂ MĂ BUCUR de călătorie!!!
Realizând că… Voia Sa e magică în comparație cu voia mea!

Iubim, suntem iubiți și din ce în ce mai fericiți!
EMMA TOADER, jurnalist și psiholog